torsdag, juli 27, 2006

Lag 312 i Batbutistan

I sommartid är det förbjudet att skicka räkningar!Varför ska de stackars medborgarna drabbas av ångest under den korta tid som vi har sol och värme i det mörka, kalla Norden?

Annars kan jag rapportera att det inte finns något att rapportera. Den lilla rest av tankeverksamhet jag hade kvar försvann med dagens värme. Tror jag drar mig tillbaka till en stol i skuggan, ett glas iskallt att dricka och så Stieg Larsons senaste i näven. Är den lika bra som den tidigare (Män som hatar kvinnor) så lär jag bli long gone....*s*

För ordningens skull vill jag tillägga att jag på intet sätt har förtärt alkohol till frukost, varken i fast eller flytande form - pilutta er!

8 kommentarer:

Anonym sa...

En liten punchpralin kanske? (till frukost menar jag)*skrattar*

Anonym sa...

Jag vill gärna migrera till Batbutistan. Var fyller man i ansökan?

Vi på Kantarellen sa...

Den boken ÄR bra!!!!

Batbut sa...

Men Rita då, vad tror Du om mig?*s*
Mickey, det är bara att smöra in sig hos Presidentskan. Hon är mottaglig för smicker och mutor *s*
Mamse, ser fram emot den med spänning. Lär väl missa en del nattsömn...

Anonym sa...

Filifjonkan vill bosätta sig i Batbutistan redan i månadsskiftet,
Kan trollmor skicka ansökningsblanketter. Här är de såååå okamratliga de bara vräker ut räkningar
ingen hänsyn alls där inte..
Måste man ha spec färdigheter eller går det bra med en lite lytt tant tro?
Hon gör inget väsen av sig men älskar att spela musik så det brakar..

Anonym sa...

Här är vän av ordningen, i går satt jag med räkningarna. Nu ska jag skippa ordningen ett bra tag. Men jag skulle vilja ansöka om medborgarskap i bautaland. Exil alltså.

Bambi sa...

Tänker inte förstöra helgen med sånt...måndag morgon passar bra för sån s... Istämmer med Mamselamsen, bra bok!!

Anonym sa...

Here are some links that I believe will be interested