söndag, juli 30, 2006

Vilodagen

Jag har inte försvunnit. Min tystnad beror på följande:

1. Gäster i Trollskogen (krävande sådana *s*)
2. Stieg pockar konstant på min uppmärksamhet (jag kan inte mostå karln!)
3. Värkande högerhand (tack Grodan för länken...*s*)
4. Tiltfunktionen har slagit till (jag är tom på ord, har inget klokt eller oklokt att säga just nu)

Jag tar ingen time out eller semster, eventuellt minskar jag frekvensen i bloggandet. I do not know, det visar sig. Vem vet, ikväll kanske jag överraskar mig själv och bloggar järnet igen. Jag är iaf temporärt botat från min verbala inkontinens.

Nu ska jag släpa med mig Stieg ut i solen och bara njuta av dagen!

5 kommentarer:

Mette sa...

Ha det så bra med Stieg!

Lyckliga Grodan sa...

puh.. jag trodde det hade hänt något allvarligt... men jag förstår allt utom höger hand *ser helt oförstående ut*
stieg är (tyvärr var faktiskt) en riktig förtrollare.. man bara försvinner från resten av världen..
jag tror jag ska börja på tvåan jag med... för nu har jag tre veckors ledigt.. andra halvlek av semestern.. najs..

Tankevågor sa...

Har just fått Stieg nr 2 och vet att jag borde göra lite annat innan jag börjar ägna mig åt honom igen.....Man blir förlorad för omgivningen.

Anonym sa...

Du och jag har drabbats av samma åkommor i går. Meeeen kompisar fixade middagen åt oss hemma! Halleuja! Men killen kom med ugnsplåten och lade på bordet i plast och vi fick panik! Då sa vi: Vi brukar lägga upp dom i en skål *s*

Batbut sa...

Mette, jag körde snabbt slut på honom *s*
Grodan, icke då. Jag är trogen mitt troll
Londongirl, den är lika bra som 1:an
AnneMaj, varm plåt och plast är ingen bra kombinataion *s*