lördag, juli 15, 2006

Utmanad igen!

En dam med många åsikter måste självklart ha något att grunda dem på, så det är klart jag svarar på hennes frågor. Var ska hon annars få informationen ifrån?

3 saker som jag gillar:
Böcker i alla dess former, helst blodiga deckare
TV spel
Handarbete
3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
Den ökade tolleransen för våld
Psykiskt sjuka människor som inte får vård (typ pedofiler, psykopater osv)
Rattfyllon
3 viktiga saker i mitt rum:
Mörkläggningsgardinen
Datan
Den höj & sänkbara sängen
3 slumpvis valda fakta om mig:
Iskall i krislägen
Nattmänniska
Dancing Queen
3 saker jag vill göra innan jag dör:
Ge ut en bok
Vara kontaktperson för barn på glid
Byta jobb
3 saker som jag kan göra:
Lägga benen bakom huvudet
Prata som Kalle Anka
Underhålla ett helt dagis med sagor en hel dag
3 saker som jag inte kan göra:
Åka berg & dalbana
Leva utan min familj
Förlåta medvetna elakheter
3 saker som jag säger mest:
Sluta nu!
Jag älskar er
Määä (stockholmska för men)
3 kändisförälskelser:
Zidane
David Cassidy
Den mörke i "Alias Smith and Jones"

Vilka 3 som jag skall överlämna denna utmaning till har jag noll koll på. Jag har en svag aning om att jag svarat på den här tidigare, vet dock inte vad jag svarade eller till vem jag bollade vidare. Ni som känner er hugade - go for it!

1 kommentar:

... sa...

Zidane??? *svimmar*