lördag, november 22, 2008

Huvva....

Just nu är mitt liv extremt tufft! Det är megasynd om mig, förmodligen syndaste i hela världen som min yngsta dotter så fint uttryckte det. Och värst av allt är att det är totalt självförvållat!

Vid min ålder är en sen kväll på krogen något som jag får lida för i veckor efteråt. Om jag sedan toppar det med ytterligare en sen kväll, i direkt anslutning, vad får man då?

Helt rätt - ett vrak! Och det är jag! Huvudet lyckas inte hålla kvar en endaste tanke mer än en nanosekund och sedan är den borta. Kroppen värker efter ett intensivt danspass där jag kände mig som den kvinnliga motsvarigheten till 70 talets Travolta. Visserligen var det ingen annan i omgivningen som gjorde den reflektionen, men jag kan inte ta ansvar för deras dåliga allmänbildning!

Shit, jag gjorde en re-run som jag får sota för länge! Hej och hå, klart tanten skall ha lite mer rödvin. Och varför tacka nej till en god likör till kaffet? Och hur gott smakar inte en iskall GT missinassen? Apgott! Däremot smakar det mindre gott när man efter 4 timmars sömn vaknar med smaken av terpentin i munnen!

Det som var mest mysko (fast extremt skönt) är att jag aldrig blev beruskad (ja, jag vet att det är ett k för mycket). Så jag har full koll på hela kvällen och jag gjorde inga tabbar förutom ett hysteriskt fnitteranfall när en lättklädd herre kom alltför nära mitt ansikte. Och nu undrar ni såklart vad denne lättklädde herre gjorde där, men det var inte som ni tror (snuskhummrar!) utan det var en krogshow à la Las Vegas och jag satt ungefär 2 dec från scenen. Hur kul som helst, fast jag fick lite väl god inblick i vissa saker som jag hade kunnat klara mig utan.

Hur som, om ni nu undrar vad jag har gjort så vet ni. Iaf en del. Andra saker (som att jag fick en rak höger av en otroligt påverkad äldre gentleman) behöver jag kanske inte berätta? Eller att jag fick epitetet MILF av en mycket ungdomlig herre, är väl inte heller intressant? Säg till om ni vill veta mer, ni vet ju att jag är fåfängt lättpåverkad av smicker och böner.

6 kommentarer:

... sa...

Mer om MILF:eriet och gav du inte karljävelen en uppercut tillbaka????

Anonym sa...

"give me more give me more, like - does he have a car"

... sa...

Asså jag menar han som gav dig högern...den andre skulle fått en djup kyss...

På tal om rödbetor så har jag en fabulös länk här till att pimpa sin blogg. Nu blev det ju bra till sist här ändå, men det är fina saker. Kolla!
http://www.thecutestblogontheblock.com/

Anonym sa...

Jisses. Här var det party! ;)
En väninna här har bokstäverna MLF på sin regskylt på bilen. 'Here come the MILF' är en stående kommentar. Hihi.

Trollmor sa...

MILF????
Här unders min sten är jag lite bakom.....?

Batbut sa...

Kimmi, kan väl säga som så att båda männen hade mer sprit än förstånd i kroppen. Det tog sig bara uttryck på olika sätt....
Myra, en gång om året så :-)
Trollmor, törs knapp säga för då rodnar jag.... Mothers I Like to F....
Bonita, det var inte så mkt mer:-) Jag är en skötsam gammal tant