måndag, november 03, 2008

What the f......?!?!??!??

Jag blir fasiken skogstokig! Nu när jag äntligen har fått upp ångan och kommer på massor med, iaf i mitt tycke, väsentliga saker att blogga om så vägrar det j*a attans eländet att fungera!

Är det blogger? Eller är det jag? Har jag råkat komma åt någon förbenad knapphelvete när jag försökte pimpa upp mig eller vad?

Detta är nu mitt 14:e försök idag att logga in och då gick det! Snacka om hämmande för kreativiteten.

Ingen har hitintills nappat på mitt försök att ragga hjälp, men jag ger inte upp. Ett sista försök och lyckas det inte då så lägger jag ned bloggen! Då ger jag upp! När jag inte kan göra inlägg, inte lägga in räknaren och inte redigera i layouten så är det inget kul längre. Då övergår jag till gammal hederlig dagbok i pappersformat!

Så finns det någon stackare därute som kan förbarma sig över mig, lägg en kommentar eller maila gärna till bullibumpa at hotmail dot com.

Annars lär det här nog vara det definitivt sista inlägget.... Vet inte om ni ser det som ett hot eller löfte *s*

3 kommentarer:

Humlan sa...

Håller tummarna för att du får hjälp snabbt!!!

Mildamakter sa...

Öpöpöp...lugn och fin nu.

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig, är pinsamt oteknisk som du vet, men inte ska här läggas ner nån blogg inte...nänä.

Skulle du mot förmodan få för dig att lägga ner den här bloggen och starta upp en ny, så hoppas jag att du hör av dig så jag hittar dit! *kram*

The Female Dinousaur sa...

Ge inte upp, vännen. Tyvärr kan jag inte hjälpa men hoppas någon annan kan. För hur ska jag kunna klara mig utan Batbut?