onsdag, december 23, 2009

Dan före...

Nu börjar sig friden lägga sig och självklart bryter då en förkylning från helvetet ut. Inte helt otippat. Å andra sidan, nu väntar nästan 10 dgrs ledighet så jag har ju tid att kurera mig.

Egentligen borde jag här lägga upp en vacker bild, något julliknande liksom, men das get nicht för jag har min dator på kontoret. Och där har jag mina bilder. Och jag orkar inte ladda upp nya så ni får hålla tillgodo med ett enkelt, men från hjärtat:

GOD JUL

Nu när ledigheten kommer hoppas jag att även hjärnan piggar på sig och att jag återkommer till min lite mer spirituella bloggstandard. Men vem vet, jag kanske har chanserat totalt och är inte bättre än så här. Hur som, den som lever får se. Jag har iaf levt upp till mitt löfte till mig själv - att inte sätta press på mig utan leva lite som det kommer. Jag är inte helt hemma, men en mycket lång bit på väg. Snart kommer jag även att känna mig hemma i det :-)

5 kommentarer:

Mildamakter sa...

Jag vill önska dig och din familj en riktigt God Jul...och givetvis önskar jag att du ska krya på dig också.
Jag hängde upp dina röda julänglar i går, och de är precis lika fina i år :) *kram*

Humlan sa...

En riktigt God Jul till er alla!
Ett stort Bravo till dig för att du slutar pressa, stressa och klara av allt!
Och så avslutar jag med Krya på dig!

Bonita sa...

God Fortsättning får jag väl säga nu när juldagen snart är till ända.. ;-)

Tankevågor sa...

Kloka ord som vanligt från dig min vän!

Eftersom det nu är juldagskväll så önskar jag dig och familjen en God Fortsättning på julhelgen!

Krya på dig!

Batbut sa...

God Jul till er med mina vänner, om än ett sent sådant... Jag har haft julefrid :-)