onsdag, december 30, 2009

Stickomani

Undrar om det finns ett sånt ord? Shit the same, nu finns det iaf i min värld.

Jag har blivit helt manisk på att sticka mössor! Förra året var det halsdukar, i år har jag blivit helt hooked på mössor i den s k grunge modellen. Eller Åre mössan. Hela släkten är utrustad, alla vänner ligger risigt till och ändå finns det mössor en masse.

En väninna föreslog att jag ska öppna upp en ny blogg, sälja hemstickade mössor och halsdukar. Kan det vara något månne?

4 kommentarer:

Humlan sa...

Blir det vantar nästa år?

Tankevågor sa...

Ja här behövs mössor både till stora och små så lägg ut dem på en blogg du bara! :-)


Önskar dig och din härliga familj ett riktigt Gott Nytt År!

Batbut sa...

Humlan, kanske det kanske :-)
L-girl, det kommer.... när jag orkar ladda upp bilder :-)

Mildamakter sa...

Förstår precis vad du menare; jag stickar strumpor i parti och minut...åtminstone känns det så ibland ;O)