onsdag, december 07, 2005

Ich bien ein Pucko!

Hur smart är man om man börjar baka pepparkakshus med 2 små troll precis efter Bolibompa?
Typ inte smart alls. Snarare dum. Eller mer korrekt uttryckt, helt j*a puckad!


Så nu vet ni det! Jag är helt j*a puckad!

Nu ska jag ut och klistra non stop på pepparkakshuset!

Sedan duscha ur pepparkakslukten ur håret.

That's all folks!

PS 1: Ja, jag har bränt vingarna på sockret
PS 2: Jo, pepparkakshuset är intakt. Riktigt snyggt faktiskt
PS 3: Jo tack, trollen sover
PS 4: Stortrollet har rymt hemmet. Middag på stan.
PS 5: Alla egenhändigt gjorda julkort är lagda på lådan
PS 6: Jo jag har jobbat idag! Promise
PS 7: Fortfarande rökfri
PS 8: Nej, jag har INTE satt ihop pepparkakshuset med silvertejp!

1 kommentar:

carra sa...

Hmm... det börjar verka trollmagi, banne mig! ;)