lördag, december 31, 2005

Ännu en dag har passerat, ännu ett år har gått. Ett år när jag hittade bloggen och ett helt gäng med trivsamma vänner & bekantskaper. Ett bra år när vi äntligen tog oss ur nedåtspiralen, flyttade till större lägenhet, köpte sommarhus och började se framtiden som en möjlighet & inte en utmaning. Jag tror 2006 blir ännu bättre!
Gott Nytt År
på er alla,
kända och okända vänner.
ps: bilden är från Copacabana. Jag firar inte nyårsafton där. Men min syster gör! Är jag avundsjuk? Gissa! Är grodor gröna? Är solen varm?

14 kommentarer:

Ilva sa...

Gott Nytt Arr till Dig med-may the force be with you!

Cornelia sa...

Gott Nytt Åt till dej och dina troll!

Anonym sa...

Gott nytt år !
*kramis*

Vi på Kantarellen sa...

Jag och jag upprepar: GOTT NYTT ÅR!

... sa...

GOTT NYTT ÅR!
Silvertejp I like!

Gagga sa...

Gott nytt inspirerande o roligt år!

PGW sa...

Gott nytt år! Mer silvertejp åt folket!

Anonym sa...

Gott nytt år!!

Anonym sa...

Gott Nytt till dej och alla dina troll!

Bloggblad sa...

Allt blir bättre 2006 - det tror jag på!
Gott nytt på dig!

MB sa...

god fortsättning....och jag lovar att blir jag tillräckligt rik, så skall jag ta med mig alla bloggare jag känner till Copacabana :-)

Vi på Kantarellen sa...

OBS OBS!!! Nu har alla sett vad Maleandro har lovat!!!!!

anna sa...

Ja, gott nytt år på dig med! och du är inte grön, du är gul! ;)

Batbut sa...

Tack alla goa mysiga nya vänner! Och Alex, jag kommer ihåg! När åker vi?
Tack för berömmet Mette. Jag suger åt mig!
Anna, jag är inte alls gul - jag är svart som synden!
Ilva, Cornelia, Kimmi, Tanten, PGW, Gagga, Rita, Barbro - me like u 2!
Mamse, häng på Dig glittret. Vi ska til Copacabana. Aladåberna slår nog där med!