onsdag, maj 24, 2006

Gissa vad?

Idag har jag:
1. praktiserat krishantering
2. bedrivit cateringverksamet
3. agerat terapeut
4. medlat på hög nivå
5. föreläst
6. haft studiecirkel
7. ett litet lätt gympapass
8. varit befälhavare och pekat med hela handen

Gissa vad jag gjort idag?

Vad man vinner? Här är det generöst, man kan välja mellan:
1. Fri tillgång till silvertejp för resterande livstid
x. En veckas isolering med 2 sjövilda troll
2. Ett ansiktslyft utfört av Batbut à la korsstygnsprincipen

4 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Picknic med en massa ungar.

Cornelia sa...

Barnkalas?

PGW sa...

Låter som en normal dag med ungar, men jag vill inte ha korsstygn bakom öronen så jag säger att du har lett konferens.

Batbut sa...

Cloose enough! Jag har praktiserat som dagisfröken idag. På Lilltrollets skola. En heeeeeeel lååååååång dag.