tisdag, maj 30, 2006

Tomt var det här!

Måste bränt allt mitt krut idag, för här finns det inte den minstaste lilla kloka (eller tokiga) tanke att delge er.

Annars kan jag informera om att det första halvkilot lakritsbåtar är kanon. Men det andra.... då börjar magen gurgla lite oroväckande. Ergo, nöj er med ett halvt kilo åt gången!

Nu ska här sövas troll! Med mutor, "våld", övertalning, utmattning eller vilken metod som krävs idag *s*



ps: vän av ordning behöver inte vara orolig, det "våld" som praktiseras i det här hemmet är tvångskramar och tvångspussar

12 kommentarer:

PGW sa...

Jag kan tillägga att om man handlar en låda toblerone på Varuhuset så ska man inte sätta i sig hela lådan på en gång, för då mår man lite konstigt.

Kan vi sälja våra empiriska undersökningar till Livsmedelsverket eller Konsumentverket eller så tror du?

Anonym sa...

Lakrits är ju laxerande,,, så du lär nog sova gott inatt!

Gagga sa...

Lakritsbåtar; mums!!! Törs knappast köpa. Äter halvt ihjäl mig, om.
Senaste passionen; krokofanter, bör jag också fortsättningsvis gå omvägar kring. Hittade förpackningar med innehållande 14 färska o de var försvinnande goda. Köpte 2 askar till(bra plastaskaskar att ha smågrejer i sen) o nu får det vara nog. Tror jag :)

... sa...

Kan man utföra sådant våld på dinga Hunkar oxå...
Hm.

Ilva sa...

lakritsbatar-jag vill ha NU!!

Bambi sa...

Me like, lakritsbåtar... Faan varför läser jag alltid när nån ätit nåt jag gillar eller bakat eller liknande... Kan man ha "säkerhet" emot det, tro?? ;-)

Hela familjen Troll behöver nog en hel natt med god sömn, tror jag. Sov gott!!

Tankevågor sa...

Lakritsbåtar mums.....Men VAD är "Krokofanter" ??? Är det något inhemskt godis i Värmland? ;)

Batbut sa...

PGW, varför inte starta en betalblogg? *asg*
Rita, fasiken.. tänkte inte på det
Gagga, krokisarna gillar jag inte. Du får mina *S*
Kimmi, absolut! Bind fast honom först så blir det lättare
Ilva, jag har några kvar. Jag bjuder!
Sandra, vill Du vara med i min och PGWs betalblogg kanske?
Bambi, mellantroll slocknade nyss! Startade nattning 20.00. Vad går det barnet på?
Londongirl: de där långa chokladstängerna med lite strössel utanpå och vitt klet inuti. Smakar som luft med ett tunnt skal av choklad.

The Female Dinousaur sa...

men nu blev jag så godissugen, så jag måste gå köpa lösgodis! Fy er! :-D

Batbut sa...

Godis är gott *S*

Anonym sa...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

Anonym sa...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»