onsdag, maj 10, 2006

Intresseklubben kan anteckna nu

Det är sommar! Iaf några dagar till och jag njuter för fulla muggar. Hjärnan har tagit semester, jag tror den försvann någonstans bland alla kredit och debetposter. Hittar Du en minuspost någonstans i Din Balansrapport är det förmodligen min! Avskriven och klar.

Funderade ett tag på att transformera mig till en fashionista, men hur skulle det bli?
"dagens outfit är fotvänliga gymnastikskor, väl ingångna med där tillhörande doft. Dagen till ära bytte jag ut den lite halvtrasiga, grådaskiga vita t-shirten mot en svart. Jag doftar nyduschad idag, med ett stänk av tandkräm. Håret har jag haffsat upp i en moderiktigt skurkäringtofs". Intressefaktor noll.

Nej, jag håller kvar vid mitt gamla vanliga svammel, ibland upp och ibland ned. Somliga dagar, som idag är det tämligen intetsägande. Men hallå.. jag fyller år ... snart.... 5 år kvar till den stora bemärkelsedagen när jag inträder vuxen (?) ålder. Jag som fyllde 20 för en kvart sedan. Mycket mysko det där.

Idag har jag fuskat lite, bara jobbat några få ynka timmar och nu ska jag ut på makeover. Håret ska ansas och trimmas för att klara sommaren. Går man omkring med mitt hår kan man lika gärna ha rysk pälsmössa på sig. Så attans varmt blir det.

Återigen ett mediokert inlägg från Batbut som leende går ut och möter sommaren. I en stad nära Dig.

7 kommentarer:

Ilva sa...

ha det!

Anonym sa...

I en stad nära dig.
Pyttsan heller... :P
Kram på're!

Vi på Kantarellen sa...

Så du menar på fullt allvar att jag är vuxen alltså.

PGW sa...

Hoppas du fick glass också i solen.

Batbut sa...

Sandra, snart dags för en dejt?
Mamse, i Ditt fall är det tveksamt *S*
PGW, jag tillhör den mystiska sorten av icke glassfanaster
Ilva, u 2
Myra, allt är relativt *S*

Anonym sa...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

Anonym sa...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»