måndag, maj 29, 2006

Respekt anyone?

Nu har det väl ändå brunnit hos Linda Skugge! Jag hyser en slags hat-kärlek till den här madamen, som pendlar mellan högt och lågt. Hennes krönika om Dogge förra veckan tycker jag var lysande. Så jag tog en tur till hennes blogg (den som ännu är gratis *s*). Och hittar det här!
Fine, jag förstår om hon inte delar killens uppfattning. Men hur i helvete uttrycker sig människan? Någon form av respekt bör man ha för sina medmänniskor! Visst, nej hon behöver inte vara någon jourhavande kompis men att vara medmänniska anser jag vara allas vår plikt. Tror att vår värld skulle vinna på det.

8 kommentarer:

... sa...

Det är något seriöst fel på den bruden...

Cornelia sa...

Jag orkar inte ens hetsa upp mej längre. Hon finns inte.

Vi på Kantarellen sa...

Aldrig.... ALDRIG ska du få mig att klicka på den länken. Jag vägrar!!!

Bloggblad sa...

Jag vägrar läsa Skugge. Har fullt sjå att hinna med alla bloggar som jag tycker det är kul att läsa!

Batbut sa...

Kimmi, ibland undrar jag. Fast jag måste säga att hon haft en hel del poänger gm åren. Och förra veckans Dogge krönika var kanon! Men att vara direkt elak som hon var i den jag läste... Nej tack!
Cornelia, Mamse och Bloggis - hos mig är det som med ett sår. Jag vet att det gör ont att peta, men ändå så bara måååååsssssttteee jag. Och så ångrar jag mig!

Rexxie sa...

Till och med jag som brukar försvara Skugge emellanåt blev upprörd över hur hon besvarade killen.

Batbut sa...

Visst var det way out Rexxie, så jäkla oförskämt att det fanns inte.

Anonym sa...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»