måndag, maj 22, 2006

Måååååååndag morgon....

och mitt huvud känns sååå tungt..... Inte så att jag är bakisskakis, men jag är klart inte i samma form som när mitt suspekta rekord sattes. En liten GT och så får jag klara känningar. Möjligen att torsdagens bus satt kvar i kroppen, kan det vara så? Whatever, trött trött trött.

Undertecknad blev inbjuden på releaseparty. Kan väl säga som så att jag egenhändigt höjda medelåldern med ett icke föraktfullt antal år! Deep/Ed, jag är ledsen att desillussionera Dig men jag är ingen rosenkindad 25 åring. Fråga Sandra får Du höra.

Var med henne (Sandra alltså) igår på en liten dejt och Gammelmamman. Vilket var kanontrevlig. Kan väl säga som så att hade vi varit fler hade vi varit tvungna att införa kösystem. För det var inte många tysta stunder här inte. Utom jag förstås - tyst, timid och tillbakadragen som alltid. Kanske ska döpa om mig till BigT?

Nu ska jag försöka jobba lite.... huvva!

11 kommentarer:

The Female Dinousaur sa...

Just det, ni tjuvstartade ju lite... Hrm, det gjorde jag visst också, eftersom jag var på plats redan halv 7... Men kul va're!

Ilva sa...

Vad ar en GT? undrande utlandssvensk.

Anonym sa...

Ilva: Gin Tonic

Anonym sa...

Nämmen vad värst du är nu.....

Lyckliga Grodan sa...

kollade pa kastrup noga noga.. men ingen battis.. men om du svanger hoger strax innan turkiet.. och sa en liten vanstersvang sa hittar du mig... kalimera..

Batbut sa...

Sandra, jag har lite problem med mattematiken.....
Biggis, jag var så nervösa att frottera mig med ungdomarna *s*
Ilva, you know now
Kapple, tack för assistansen
A-M, jag ska åka på vilosemester! NU!
Grodan, får nog flyga först imorgon för min radar är lite slö...funderade på att flyga igår men då hade det blivit flygonykterhet...

anna sa...

*hihi*

på lördag smäller det...;)

Humlan sa...

Låter som ni hade en trevlig och bra kväll, sedan kanske du får vara lite försiktig med färgångorna i fortsättningen... (för det kan väl inte varit GTn!?)

Batbut sa...

Anna, kan man åka på rekreationsresa sedan?
Humlan, måste varit färgen! Absolut! För GT är bara hälsosamt eller?

Humlan sa...

Ja, tänk bara på hur bra du mår när du dricker det!

... sa...

Låter som om du haft det riktigt kul! :-)