lördag, februari 04, 2006

Batbut tjurar!

Här tycker jag att jag är klokare än på länge. Riktigt stolt över mig själv. Och vad händer då? Nästan ingen säger något! Why?

1. Ni har ett liv på lördagar och bloggar inte
2. Ni har läst men orkar inte kommentera
3. Ni tycker inte att jag är så klok som jag tycker

Please, tillfredsställ mitt bekräftelsebehov så jag kan sova lugnt inatt *s*

Och nej, jag har inget problem med att tigga och uppmärksamhet. Kunde jag hade jag förmodligen strippat här på bloggen så att ni skulle se mig. Tyvärr går det inte, för silvertejpen har vuxit fast!

10 kommentarer:

Morgondimma sa...

Vi tycker att du är precis så klok som du tycker att du är, så det så! Liv? Vadå liv? Finns det ett liv utanför bloggen? Nääää!

Anonym sa...

Go morrn!
1. Rätt
2. Rätt
3. FEL FEL FEL!!!!

... sa...

Jag vill fortfarande veta vad som händer när man badar i ett badkar där det funnits disk och klorin. Blir man Michael Jackson?

Mildamakter sa...

Jodå, jag har både läst och kommenterat, men Bloggland verkar ha drabbats av galna kräksjukan och reagerar inte som det brukar.
Både blogginlägg och kommentarer som jag har skrivit under gårdagen är puts väck borta...kasst läge...kanske ;o)

Anonym sa...

Oj, undrar om det är de första månadernas melankoliska stämma som råder i bloggar land... eller.. tja du behöver inte misstänka att dina klok ord inte läses, det gör det alldeles säkert!
Nu hoppas jag att du är lite gladare och att din söndag blivit bättre...kramelikram

Humlan sa...

Bloggen var knäpp igår och har bråkat lite i dag också...
Jag hade dessutom lite att göra irl, både igår och idag...
Jag tycker att du är mycket klok, rolig och läsvärd!!!

Cornelia sa...

Tjura inte , du är precis så klok som du tror.

Vi på Kantarellen sa...

Stri.. ..a! ..lease!

Miss Piggy sa...

Helgen ja..*suck*
Liv på lördagar? Åtminstone varannan helg har jag det!
Läst? -Nej.. men nu... ;)
Klok? Otroligt! Som en uggla! ;)

Bekräftelser, vem vill inte ha det?!
Fast strippa..hmm..vet inte det jag!?

Batbut sa...

Jag är en sådan sucker för smicker. Tack, nu har jag fyllt bekräftelsekvoten till viss del men fortsätt gärna *s*
Strippa, visst. Hade stora planer på det idag, plattan vid Sergel. Men tyvärr kom kung Bore och satte stopp. För inte busan tar jag av mig kläderna i minus 11 grader. Inte ens för er skull!