tisdag, februari 14, 2006

Testing testing

Nehej, fungerade inte nu heller. Tomt. Tilt. Kaputt. Hela huvudet är som teflon. Inte en tanke som stannat kvar. Här slajdare de runt värre än curlingstenar. Inte fullt lika hårda dock. Trollen har inte bjudit på några klokheter idag. De har också tagit time out.

Det måste vara OS sjukan som satt in. Eller så kan det vara en intensiv arbetsdag som hämmat mig. Men det går säkert över. Känner jag mig själv rätt så lär jag inte kunna hålla mig tyst alltför länge.

Se här, ett lysande exempel på att jag inte kan vara tyst även om jag inte har ett dugg att komma med.

Fridens liljor önskar jag och min sleeping partner, JB

12 kommentarer:

Humlan sa...

Må idéerna, tankeskärpan och formuleringsförmågan återkomma till dig!

Men du är riktigt bra på att framföra ingenting! :D

anna sa...

för själv kläcker man ur sig nobelprisvinnare varje dag, eller hur var det nu? ;)

dixi sa...

*s*,låter som en skön inställning.

Anonym sa...

skönt att vila ibland, antar att bloggande kan bli prestationsladdat som allt annat.
KU

Vi på Kantarellen sa...

Ladda...ladda....ladda!!!!!

Anonym sa...

Det kommer när du minst anar!

... sa...

Jag håller med Humlan jag!

... sa...

Det är lixom inte innebörden i det man säger som spelar ngn roll, utan HUR man säger det. Du kan bli chef för mindre! :-)

Anonym sa...

Se där ja, du har just beskrivit mej, exakt på pricken, så är det!

Batbut sa...

Humlan, Du är en vänlig själ Du!
Anna, seriöst - finns det inget Nobelpris för bästa blogg?
Andromeda, jag kämpar på, för att bli en lugn och soft person. En vacker dag!
Ulrika, egentligen är det inte prestationsnoja som gör det. Mer frustration. Allt finns där men det liksom klumpar ihop sig.
Mamse, funderar skarpt på viloläger i värmen!
A-M, och hos mig brukar det vara mitt i natten. När jag ska sova!
Tack Kimmi! Du är också en vänlig själ. Gillar beröm *s*. Chef har jag varit, fast jag var nog ingen bra sådan.... Tror jag!
Rita, ska vi slå oss ihop?

Anonym sa...

Yes, en klubb får det bli, utöver Aladåberna!/Rita

Anonym sa...

Hörde Eva Dahlgren läsa om skapande ur sin bok, hon undrade om det fanns någon som kunde skapa ur lust och inte ångest, som jag tolkade henne. Fast det handlade om rädslan att det inte skulle komma ut nåt.