måndag, februari 06, 2006

Butsaida says

Kära Butsaida,
Jag har ett akut problem. Min ändalykt verkar plötsligt inte längre kompatibelt med härtill avsedda plagg. Vad ska jag göra?
Butbut

Kära Butbut,
Hur dum får man vara? Tro att man är en vältränad 20 åring när Du blivit en småfet 45 åring? Köp större storlek helt enkelt!

Kära Butsaida,
Idag på väg till jobbet var jag på hal is, bokstavligen. Har Du något bra tips för hur jag ska klara mig helskinnad, utan blessyrer.
Butboot

Kära Butboot,
Grow up! Sluta vara så fåfäng och tjacka broddar! Eller så parkerar Du cowboybootsen till våren anländer. Rågummisula rules!

7 kommentarer:

... sa...

Den där Butsaida är ett riktigt rivjärn juh... *ryser*

Batbut sa...

She's a mean machine *S*, mitt alter ego

Anonym sa...

fniss du får mig att le du härliga qvinna...

Anonym sa...

Kära Butsaida, min bakdel är inte längre kompatibel med de avsedda plaggen trots att jag VET att storleken är den rätta, allt beror på garderoben som lömskt krymper mina kläder. Hur ska jag straffa garderoben på lämpligaste sätt?

/orolig PGW

Vi på Kantarellen sa...

Människa... var är du? Inte ett inlägg sen igår. *kollar lite överallt*

... sa...

Jag vet inte vem av er som är tokigast, men underbart är det!

Batbut sa...

Tack Lena.
PGW, den allenarådande bestraffningen här är att doppa hela garderoben i klorin! Länge!
Mamse, ibland tar jag mig en tur ut i den verkliga världen *S*
Bambi, jag vet vad felet är! Kläderna har slutat växa! De har regreerat och blivit mindre. Panik!
Kimmi, inte är det jag iaf *s*