torsdag, februari 09, 2006

Knacka på

Ingen hemma? Jo då, visst är det någon hemma. Och jag mår bra. Oron har börjat lägga sig, har haft en produktiv dag utan att prestera. En skön känsla. Att var nöjd utan att vara bäst. Utan att mäta mig med någon annan.

Har även upptäckt att jag har börjat lära mig att lyssna. Utan att själv behöva höras. Också en bra lärdom som jag ska odla vidare.

Och som kronan på verket, middag på restaurang. God mat och trevligt sällskap. En nyfunnen vän som ger mig energi, med sin sunda syn på livet och trivsamma person.

M a o, livet är faktiskt helt okej för att inte säga riktigt bra. Nu kan ni knacka på hur mycket ni vill, för nu ska jag skrida in i JBs värld.

4 kommentarer:

Anonym sa...

JB värld?

dixi sa...

så skönt det låter!

Batbut sa...

A-M, det är min sleeping partner. Även känd som Blund, Mr John Blund.
Andromeda, det var det! Kan rekommenderas *s*

Anonym sa...

Den världen är klart skön, om den inte störs av "maran".