onsdag, februari 08, 2006

Walkover

Bestämde mig igår för att ägna denna dag åt kontemplation, ta det lugnt och låta känslorna rusa runt i kroppen. Ge fan i att vara duktig. Skolka helt enkelt! Lång sovmorgon blev det. Älskade stortrollet insåg mitt behov så han forslade de små trollen till dagens aktiviteter, utan att väcka den sovande trollmamman.

Sedan funderade jag på att ligga i soffan och glo ögonen röda, eller blogga järnet. Så kom jag på!

MÖBELMÄSSAN!

Så nu åker jag dit och spontanshoppar lite. Så får känslorna ligga där och pyra hur de vill.

Tack för alla peppande och fina ord. De värmer!

6 kommentarer:

Morgondimma sa...

Ahh terapishopping, nästan lika bra som skumtomtar!

Vi på Kantarellen sa...

Möbelmässa ÄR kontemplation!

Humlan sa...

Att låta kroppen vandra och ögonen titta på ögongodis (kanske också praktiskt) kan vara ett sätt att låta hjärnan/känslan bearbeta, återhämta sig och hitta kraft.
...sedan kan det ju bli lite shoppande också... *s*

The Female Dinousaur sa...

En kram skickar jag till dig, och en liten tanke! Trist att läsa att du har det tungt.

Batbut sa...

Brudar, thank you!

Batbut sa...

Tack Bambi, I do my very best