söndag, januari 22, 2006

Batbut biktar

Lördagskvällen var ganska så lugn här på bloggen så jag roade mig med att läsa igenom min egen blogg. Och de kommentarer jag fått. De flesta otroligt snälla faktiskt. Jag är en bra person, men jag är defintivt ingen ängel. Jag gör massa knäppa saker. För att göra bilden lite mer nyanserat ber jag att få tala om följande:

- jag skriker åt mina barn när jag blir arg
- jag fräser åt min man och säger hårda ord
- jag är otroligt lat på mornarna
- jag har mycket temperament
- jag vägrar att städa och diska
- jag blir omotiverat arg ibland
- jag är exhibitionistisk
- jag kan vara otroligt självupptagen
- jag är fåfäng
M a o, jag är mänsklig!

Så, nu har jag bekänt färdig. Nu ska jag återgå till att vara en fantastisk fladdermus *s*

8 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Jag trodde du skrev om mig. Puh..

anna sa...

ungefär som jag, men jag har varken barn eller man, så just de punkterna får jag återkomma med!

Cornelia sa...

mänsklig, vad skönt, och rolig dessutom!

Mildamakter sa...

Du är alltså alldeles fruktanslöst normal m a o... :o)

Lyckliga Grodan sa...

mäh.. men nu blir jag förvånad;-)
den perfekta battisen finns inte..
*puh, vilken lättnad*

Anonym sa...

Åhhhhh. Jag som trodde jag var ensam om såna grejor....

Farsan_Baloo sa...

Du verkar ha glömt ditt bandyhat... :)

Batbut sa...

Måste bli en klubb till efter vad det verkar, NPMM (nästan perfekt men mänsklig). Eller?
Baloo, efter Din fina story var det svårt att hålla "hatet" uppe. Och så har jag bott granne med Zinken i 10 år, blir lite avtrubbad då *s*