måndag, januari 02, 2006

Panik i trollskogen!

Trollmor har idag beslutat sig för att:
1. sluta blogga klockan 21.00
2. iklädd pyjamas spana lite på Lord Linley
3. softa i soffan med stortrollet
4. knö i mig chips efter bästa förmåga

Men vad händer? Jo tack, stortrollet har egna idéer. Han ska se Prison Break med Peter Stormare! Klockan 21.00!

Ursäkta, men vad hände med demokratin i detta hemmet? Vem äger fjärrkontrollen? Så nu står jag inför följande val:

1. Fortsätta blogga
2. Krypa till korset och kolla Stormare
3. Lägga mig med Mr Robinson

Pleazzze help me! Förresten, kan man köpa en TV på sju elvan?

6 kommentarer:

MB sa...

Lås in honom i garderoben, hur kan man kolla på stormare när det är linley?????

Anonym sa...

Ge han en wiskey och säg han är gulliger. Då får du fjärren av han!

Vi på Kantarellen sa...

Detta hände också här. Närjag kom ut till TV:n var det ett helt nytt program på TV:n..... Prison break!!!

Jag sitter här och anti-bloggar!

Det kommer att ske stora förndringar på min blogg när jag väl återfår lusten igen.

Batbut sa...

sitter och slötittar på Prison Break. Huvudrollsinnehavaren är lite halvsöt, och så tröstäter jag knäck *s*.
Mamse, nu blir jag nyfiken! Fast Du lär väl inte berätta...
Rita, har provat men det fungerade inte.
Alex, tror jag flyttar in i gästrummet. När ska jag komma? Jag är en jäkel på att beställa drinkar på spanska

Batbut sa...

Marmis, håller med Du. Fast huvudpersonen i Prison Break var oxå söt. Fast han blev just av med en lilltå!

The Female Dinousaur sa...

Jaaa, huvudpersonen var skitsöt! Med eller utan lilltå...