onsdag, januari 11, 2006

Förlåt!

Måste lätta lite dåligt samvete och ångest.
Jag har förmånen att ha en hel del besök här. Och en del kommentarer. Vilket jag uppskattar och tacksamt tar emot.
Det jag har dåligt samvete är att jag inte återgäldar era besök. Och era kommentarer. Inte för att jag inte vill - men tiden! Den evinnerliga, förgrymmade tiden räcker inte till.

Så ja! Nu känns det genast lättare. Nu klättrade Luther ned i sin håla igen!

Seriöst, den respekt ni visar genom att komma hit vill jag återgälda. Men eftersom tiden inte alltid finns så blir det med ett förlåt. Ett mycket användbart ord.

6 kommentarer:

anna sa...

äsch, du klampar lite då och då, det räcker för mig ;) jag är inte världens bästa heller, så jag bekymrar mig inte....

Gagga sa...

Du behöver verkligen inte säga förlåt till mig åtminstone. Du är mycket flitigare o mer uppmärksam än vad jag är.
Vi är nog nere i en vågdal nu vi som var så flitiga vid bloggen o i kommentarerna i somras o i höstas.
Det gör inget att ligga lågt ett tag.
Var rädd om dig! Kram/ Gagga

Bloggblad sa...

Jag tycker mig också ha märkt en svacka hos många av oss. Vardagslunken tar ut sin rätt. Inte ska du ha dåligt samvete - här kommer man och går som man vill.

Batbut sa...

Tack för gensvaret! Och Bambi, jag kan förstå Din känsla. Men kan bara enkelt säga " ju fler desto trevligare"

The Female Dinousaur sa...

Känner också som du. Jag hinner inte blogga själv och än mindre halka runt bland mina favvosar. Tyvärr, men det kanske blir bättre vad det lider.

Batbut sa...

Bambi, det är lugnt. Tog det inte som kritik. Och känner inga "måsten", men jag är nyfiken! Tack för Ditt beröm - det värmer!