måndag, januari 16, 2006

Girl Power!

Nu tänkte jag komma med ett långt och insiktsfullt inlägg, som komplettering till min tidigare debattblogg. Hade något klokt på gång om 90 talets Girl Power. nu på 2000 talet verkar Girl Power mest ha med BH storleken att göra. Inte för att det är ngt fel med fylliga behag, det är när det blir en merit som jag får tokspel.

Men nu tog det allvarliga slut. Känner mig mest som Madicken, på väg att klättra upp på taket för att se om jag kan flyga. Eller stoppa ned syrran i brunnen. Eller något annat. Biggis trodde jag hade Tourettes, fast jag tror det är ren och skär galenskap bara.

Iofs gillar jag att debattera, fast helst live. För mycket av nyanser försvinner när mina ord hamnar på pränt. Men who knows, kanske jag kommer igen. Vilken dag eller vilket år som helst. Med något seriöst alltså.

Till dess vill jag bara låna Grynets ord och säga TA INGEN SKIT!

3 kommentarer:

... sa...

Eller så kan du låna mina ord: Tar det emot, så skit i det hahahaha
Ajaj...inte stoppa syrror i brunnen!

T sa...

Men det räcker rätt långt, "Ta ingen skit".

Batbut sa...

It does, Teresa.
Din var oxå bra Kimmi