tisdag, januari 31, 2006

Inte lätt inte

Antingen beror det på att jag har svårt att säga nej eller inte kan motstå en utmaning, men här svaren på Piastinas undringar. Fem goda egenskaper jag har. Och som jag inte nämnt tidigare. Har tänkt så att peruken ömmar, men så här bidde det:

1. Fantasifull och uppfinningsrik
2. Tålmodig (oftast iaf)
3. Snygga tår, tripp-trapp-trull (är det en egenskap?)
4. Streetsmart
5. Ärlig och uppriktig

Nu ska här läsas sagor i Trollskogen. Och sedan se Desperata fruar. För att avrunda med Million Dollar Baby! Jag önskar mig själv och er en angenäm afton

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!Har utmanat dig inne hos mig!

The Female Dinousaur sa...

Nästa gång vi ses måste dom där tårna förevisas! *garvar*
Ett tag lurade du mig att tro att Million Dollar Baby skulle gå på TV, men antar att man måste gå till videobutiken runt hörnet för att få se den...?

Batbut sa...

Lena, såg det. Men jag har redan been there. Sorry *S*
Biggis, det bidde ingen DVD. Blev för sent. Men imorgon så! Och jag lovar lägga upp fötterna på bordet till allmän beskådan *asg*