måndag, januari 16, 2006

Butsaida svarar

Kära Butsaida, jag är så trött. Får jag sova inatt?
Butter Bat

Kära Butter Bat,
Det skulle Du tänkt på innan Du skaffade Dig två nattvandrande troll! Svaret är nej! Sug på den Du!

Kära Butsaida,
Jag är sur på Skatteverket. Om jag tjuvringer dem och säger att deras datorer blivit smittade med Galna Kosjukan, åker jag fast då?
Bitter Bat

Kära Bitter Bat,
Absolut inte! Ring Du. Maila gärna också för att förstärka budskapet.

Kära Butsaida,
Kommer jag någonsin bli en snäll och vänligt människa? Balanserad och lugn?
Bitch Bat

Kära Bitch Bat,
No way! Du är född i Fladdermusens tecken, när Silvertejpen stod som högst i skyn. Forget it! Sluta gnöla och bli en mench istället.

Kära Butsaida,
En gång smög jag in i killarnas omklädningsrum när de spelade innebandy. Och vred om kranen där ölen låg på kylning. Ölen blev ganska varm. Är det preskriberat nu?
Bully Bat

Kära Bully Bat,
Dylika ting kan aldrig högt nog premieras. Skicka en skrivelse till Gudrun så får Du säkert kulturbidrag.


Inser själv att jag spårar ur nu, så jag växlar spår. Till sängen! Tjolahopp

8 kommentarer:

anna sa...

*asg* "när silvertejpen stod som högst i skya" Jag dööööörrrr! låter som det är du som behöver åka på retreat hos mig ;) sov gott nu med dig!

... sa...

I LÖÖÖÖV JO änd Jor silvertejp!

T sa...

Hahaha, du har räddat min morgon!

Morgondimma sa...

*skrattar högt* Kan vem som helst får goda råd av Butsaida?

Batbut sa...

Butsaida svarar på ALLA frågor! Bara att maila eller skriva i kommentarsrutan!

Anonym sa...

Kära butsaida
Jag undrar om silvertejpen är bra att ta bort oönskad hårväxt?

Gorillan

Lyckliga Grodan sa...

fy på sig bullybat.. det var ju tur att du inte kissade på det heta bastuggregatet oxå.. då hade du aldrig fått några julklappar..

Batbut sa...

Grodan, den har jag missat! Ska testa i Sälen vecka 11. Rapport kommer