fredag, januari 13, 2006

Me, myself & I


I detta nu kan jag bara krasst konstatera att jag är U P P B L Å S T! Såväl kroppsligen som andligen. Ojämn i humöret, moi? Asch då, nu skojar ni. Jag som är såååå balanserad. Undrar om det är därför stortrollet vaknar med skyddshjälm?
Det andliga kämpar jag med, sticker hål på mitt ego med jämna mellanrum. Men det kroppsliga har jag väl inte direkt vårdat. Nu är det ändring! Sitter ni ned? Valiumen svald?
Here I go: JAG HAR KÖPT TRÄNINGSKORT! (undrar om det är vuxenpoäng eller tonårswannabe på det?)
Iofs är inte det samma sak som att jag börjar träna, men det är ett steg i rätt riktning iaf. Gymmet öppnar 1:a februari så den 3:e lär det komma en blogg drypandes av självömkan. Men what the heck. Beach 2006 - here I come! Första sommaren utan dykardräkt möjligen?
ps 1: Lovar dyrt och heligt att ge fasiken i poweryogan.
ps 2: Tack snälla Grodan för det fina kortet

7 kommentarer:

anna sa...

Jag stöttar, don't you worry....kan jag kan du!

Mildamakter sa...

Kan jag skaffa mig kort på gym OCH dessutom går dit tre gånger i veckan, så kan du...plätt som en lätt...*apselut* :oD

Monica med yffen sa...

Det där fixar du. Tvivlar inte en sekund.

Lyckliga Grodan sa...

mera yoga till fladermöss.. tror jag stenhårt på...hihihi..
visst är det konstigt att jag hann fota dig när du fladdrade förbi här uppblåst och dann...
snygging där..

Batbut sa...

Anna, tack för stödet. Fast vi lirar inte riktigt i samma division. Jag är GAMMAL (Din ålder x 2), och totalt otränad i 6 år.
MildaMakter, att gå dit är inga problem. Det är att träna som är problemet *s*
Monica, tack för Din tilltro! Måste nog uppfylla Dina förväntningar *s*
Grodan, Du är snabb med kameran Du *s*

Anonym sa...

Vännen min, förstår dig men hav tröst.du fixar det....och skulle du tveka sälla dig till oss som går/står i vassen...vi finns där!:)

Cornelia sa...

Man får lära sig njuta av träningsvärken, jag har börjat på Friskis och Svettis