måndag, januari 23, 2006

En händelserik dag

Idag har nästan hela mitt känsloregister fått sitt lystmäte fullt;
Oro - bilkörning i snorhalka med halvblinda mottraffikanter (medtraffikanterna har jag inga problem med)
Räddsla - isbetäckt kullerstensgata och cowboyboots, oddsen för en vurpa är hyffsat höga
Trötthet - när jag packat 34 flyttkartonger med arkivpärmar. Friskis & Svettis, don't count on me this week!
Sorg - när jag fängshujade (jo jag vet, felstavat) klädkammaren och lite alster åkte i sopen. Snyft
Glädje - Extreem Home makeover. Visst jag vet, patetiskt men jag bölar. Varje gång.
Spänning - Prison Break

Funderar på om jag ska fylla på med lite kreativitet och smälla till med ett kapitel? Eller kanske romantik?



7 kommentarer:

Anonym sa...

Nä hörrö.....skit i romantiken och fixa ett kapitel i stället....snälla...romantiken kan du väll ta sedan.
Du kan väll nöja dig med en kram från mig så länge. *L*

Anonym sa...

Vilka energier du sänder ut tösen, härligt!

Lyckliga Grodan sa...

jag säger ja.. både på a och på b...

Humlan sa...

Fyll på du, med det som känns bäst... lite te kanske ;-)

Bloggblad sa...

Hur många timmar har du på dina dygn?

Batbut sa...

Uppdraget utfört. Kapitel 6 skrivet.
Humlan, te - vad e de? *s*
Bloggis, jag maximerar utfallet av alla timmar så det blir en sisådär 34-35 tror jag *s*

Anonym sa...

Oj oj, tänkt på att bli skådis?