måndag, januari 30, 2006

Mitt nya liv!

Inatt började jag mitt nya liv. Exakt hur och varför det blev så kan jag inte svara på. Men annorlunda blev det.

Jag är Svenska Fotbollslandslagets egen alltiallo. Plockar upp deras kläder när de ligger slängda på golvet, dammsugar och fejar. Ordnar med kaffe och mat. Ser till att fruar och flickvänner får blommor på bemärkelsedagar.

Alla är så trevliga och uppskattar det till fullo. Men en en sak är väldigt konstig, både Brolin, Dahlin och Ravelli har gjort come back! Yngre och piggare än någonsin.

Snacka om konstiga drömmar jag har. Undrar om jag borde söka?

7 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Mm... jag undrar om du inte borde göra det. ;)

Anonym sa...

söka jobbet eller? *grin*

Anonym sa...

Tycker apselut du ska söka jobbet om alla är trevliga o uppskattar det du gör ;-)

Batbut sa...

*s* Inser nu att det gick att missuppfatta. Tänkte inte direkt söka jobbet, har fullt sjå med att ta hand om mig & mina troll. Fast det blev nästan roligare på det sättet - utan att jag visste om det!

The Female Dinousaur sa...

Begär riktigt bra lön också! Dahlin, Brolin & Co borde ju ha råd med det!

Anonym sa...

så gott, det var med en dröm av den karaktären....det är ju så att drömmar kan ju slå in så när man minst anar det kära du...ska ha koll på planen i sommar efter dig...:-)

Batbut sa...

Biggs, jag ska lika hög lön som Svennis och massor med fringisar!
Lena, lovar att jag ska ha pom pomsen med mig och dansa en skvätt *s*