lördag, januari 14, 2006

Time Out

Nu tar jag en time out. Fast i min värld, som tidigare cheerleader, så varar en time out bara en liten stund. Några få minuter. För att samla kraft och göra upp en ny vinnande strategi.

Så avancerad är inte min time out. Den består mest av att kurera en infernalisk huvudvärk. Som i sin tur orsakats av stress och för lite sömn, med en natt i samma rum som en nylackad möbel som kronan på värket.

M a o, idag är det synd om mig. Mer än vanligt alltså *s*. Nu fladdrar jag tillbaks till sängen, drar silvertejpen ett extra varv runt huvudet och sover ikapp. Eller filosoferar om livet. Eller tänker ut nya kapitel till "boken". Eller så pillar jag mig bara i naveln och gör ingenting!

Med detta avslutar jag dagens kapitel av onyttigt vetande och önskar er en angenäm lördag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sänder varma tankar till dig. Snart är du en piggelin:-)

Humlan sa...

God bättring! Hoppas du får ligga där ifred och kurera dig!

Lyckliga Grodan sa...

sov gott.. det botar det mesta..

Anonym sa...

Vilka minnen du väcker...
Cheerleaders...
I Andersson,
SBBK...
FÅR VI ETT S
FÅR VI ETT B
FÅR VI ETT B
SÅ ETT K...
VAD BLIR DET...SBBK...
Fyra grupper i varje hörn, i Scaniarinken...