söndag, februari 11, 2007

Over & Out från Trollmor!

Nu har jag blivit tvingad, hårt och brutalt, att uppgradera till nya blogger versionen. Vi får väl se om detta tekniska geni (not) lyckas.... eller inte. Om inte kommer jag försöka se hjälplös ut, blinka med mina blå (som är gröna) och hoppas på att någon snäll människa därute ilar till min hjälp.

I övrigt ber jag att ödmjukt få ställa följande fråga:
Varför i hela fridens namn har man med sig sina yrkestitlar i en bröllopsannons? I do not get it!

4 kommentarer:

Monica sa...

Det ser ju bra ut med bloggers nya version.

Yrkestitlar i en bröllopsannons? Har man det?

Humlan sa...

Yrkestitlar? Fattarinteheller!

Anonym sa...

De var knappast från låglönesektorn va..?

Batbut sa...

Monica & Humlan, jag trodde inte det men hittade i helgen.
Snurran, det var akademiker light varianten...*S*