måndag, februari 05, 2007

To Russia with love!

Kära Ludmilla,
Jag håller helt med Dig - vi skulle säkerligen ha en underbar framtid tillsammans. Anledningen till att jag inte svarat på de mail Du bombaderat mig med är helt enkelt att jag försöker tygla mig. Att inte falla för frestelsen. För enligt vad Du har att erbjuda är det allt för att göra en människa salig av lycka. Mig med. Om det inte vore för två små detaljer:

1. Jag är en heterosexuell kvinna
2. Jag är lyckligt gift

Så snälla Ludmilla, räcker nu! Jag kommer inte falla till föga, så bit ihop eller bryt ihop. Whatever, bara lämna mig ifred.

Tackar allra ödmjukast!

4 kommentarer:

Humlan sa...

Hon kanske bara har skrivit fel... hon kanske skulle till t ex Butbat eller Battu eller Bubba eller Tabbut eller...
Du vet, det kan ju vara lite svårt när man är van vid det krylliska alfabetet..

... sa...

Batbut har fått en blogg-groupie!
Nu lirar du i samma liga som Mickey!!!

Anonym sa...

Haha.
Hon kanske inte VILL lamna dig ifred.


:D

Batbut sa...

Humlan, så är det nog *S*
Kimmi, yes! Jag är het...*s*
Myra, förmodligen inte...men jag vill det! Räknas inte det?