tisdag, augusti 09, 2005

Äkta kärlek?

Råkade förtälja min lite lätt psykotiska dröm för stortrollet. Han blev inte förvånad.
Tvärs om! Kommentaren han fällde var följande

"Skriv för fasiken inte ned Dina drömmar, folk tror Du är skogstokig".

Too late! Men det är tyvärr så det är, mina drömmar alltså. Alltid full fart, mycket konstiga prylar som händer. Det finns fördelar dock;

Jag har roligt även på nätterna och får vara med om mycket nya (och omöjliga) saker.

Sedan kan man ha olika teorier om vad detta beror på, men jag nöjer mig med följande:

Jag har en aktiv och kreativ hjärna, som ibland tar ut svängarna lite väl mycket.

Med hopp om en drömlös sömn bjuder jag er alla en god natt!

PS: lite nyfiken som jag är, om nr 1000 passerar förbi inatt - kan Du inte sätta en kråka så jag kan minnas Dig lite extra. En liten händelse för Dig, men ett stort steg för mig *s*

7 kommentarer:

Lyckliga Grodan sa...

hur många är det kvar.. jag kan sitta uppe och gå in och ut från din blogg..
sov gott och tänk på livet som fratbut... ge fan i svampätningen bara...

The Female Dinousaur sa...

Här får du en liten (snor)kråka från mig och familjen! Sov gott!

Vi på Kantarellen sa...

Har du också blivit lite manisk vad gäller räknare? jag kollar den 5-6 gånger om dagen. Jag passerade också ett ganska jämnt antal igårkväll.

Lyckliga Grodan sa...

jag har hittad din räknare.. du är över.. klassisk sportfråga: hur känns det?

Bloggblad sa...

Jaså du är en nattdrömmare du också. Visst blir man trött av alla äventyr. Ibland törs jag knappt somna för allt jag kommer att få vara med om. Men jag har skaffat mig en uppslagsbok om drömmar, den ligger bredvid sängen. Och jag har lärt mig tolka en del. OJOJOJOJ.

Det konstiga med drömmar är att de bara är intressanta för drömmaren. Jag hoppar alltid över drömmar i böcker och ids aldrig lyssna på nåns drömmar. Allt annat ids jag lyssna på.

Ett tag skrev jag ner dom - glömde lapparna - hittade ett par år efteråt och läste. Och satt länge och funderade på om varför min handstil skrivit detta dravel - innan jag kom på vad det var.

Bloggblad sa...

Jag skaffade en räknare efter en veckas bloggande. Och fattar bara inte vilka nästan 200 som öppnar min blogg varje dag. Helt otroligt.
Vad får man om man blir den X-te?

Batbut sa...

Biggis, tack (tror jag..)
Grodan, Du är ett fint kräldjur (eller reptil kanske det var) *s*. Och som svar på frågan, det kändes stort! Något jag satsat på senaste veckan *s*
Mamse, konstigt vad lätt det är att bli manisk. Igen!
Alfa Hanna, tackar och bugar, suger ödmjukt i mig.Älskar beröm! Kom gärna igen.
Bloggis, ibland törs jag inte ens avslöja drömmarna för stortrollet. Ibland är de så tydliga att jag kan direkt förstå varför, men som igår förstod jag absolut ingenting. En totalt förvirrad historia