måndag, augusti 15, 2005

Strålande tider

Ryktet om min bortgång är något överdrivet, för att citera en berömd författare. Jag har bara tagit en tur IRL. Hann med en hel massa, varit händig som busan. Slipat och målat verandaräcket, målat en lampa och några fönsterbräden, bytt gardiner, kantklippt gräsmattan osv.

Stortrollet ringde från jobbet och när han hörde att jag var i målartagen kom han raskt hem. Han blir så nervös när händighetstarmen sätter igång, för han vet inte var det slutar. Har han otur är hela huset ommålat! Fast det hann jag inte idag *s*.

Tror jag äntligen hamnat i semesterläge, för hjärnan är totalt avstängd. Försökte hitta något i tidningen att hetsa upp mig över, men icke då. Milda makaroner, hur ska detta sluta? Jag har kopplat av! Fast å andra sidan lär det lösa sig per automatik, eftersom jobbet startar på heltid på måndag.

För er som inte har möjlighet att vara ute och njuta i naturen, vill jag informera om att även denna dag har tillbringats iklädd bikini! Strålande sol och äntligen sommarvärme. Lite taskigt för alla som börjat jobba, men jag tar tacksamt emot och njuter.

6 kommentarer:

Theron o familj sa...

Åh vad det låter somrigt! Jag vill också vara ute någonstans och måla och fixa..i bikini.. Vad du är duktig!
Hunnit skriva ngt nytt kapitel ännu?

Vi på Kantarellen sa...

Härligt med sol.

Batbut sa...

Mamma Mu, yes I hv.
Mamse, du har ändå inte tid att sola - du ska packa *S*

Gagga sa...

Njut!

The Female Dinousaur sa...

Fortsätt njuta du. Snart är det över och förbi. Även för dig.
:-)

Batbut sa...

Tacl Gagga och Biggis.
Jenny, har Du sett en säl ngn gång? Tänk Dig en sådan, fast med bikini - då vet Du *S*