fredag, augusti 19, 2005

Hybris

har jag haft en lätt släng av nu på morgonen. Tror iofs att det startade redan igår när jag lyckades lägga in en bild, och sedan fick positiv respons. Så jag laddade raskt ned en till med eget alster.

Sedan tog jag en sväng ut i hallen, stötte ihop med hallspegeln och raskt blev jag botad. När sedan minitrollet kläckte ur sig "mamma, Du luktar gammalt" så blev jag fullt och fast botad. Undrar om en dusch kan bättra på saker och ting?

Inne på semesterns sista skälvande dag, laddar för 50 års kalas imorgon (är inte det en hel massa vuxenpoäng när man har kompisar som fyller halvsekel?).

Nu ska jag ut och njuta av solen, ta en liten jobbsväng och sedan shoppa med mellantrollet. Skolstart på måndag - hur stort som helst!

Nu vet jag iofs att alla som har barn, barnbarn, syskonbarn osv kommer att protestera - men jag måste bara säga att jag har nog världens mysigaste troll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart vi skall protestera,,, alla har vi väl världens bästa/mysigaste,troll, *skratt*

Vi på Kantarellen sa...

Ssss.... för det har du inte alls! För det har JAG! (Om än på gränsen till Stortroll)

Batbut sa...

Mina är bäst - ingen protest *s*