söndag, augusti 28, 2005

Äntligen!

Jag har lyckats fixa länkar! Och jag har lyckats fixa till layouten, inte helt och fullt men iaf okej. Hur jävla duktig tror ni inte att jag känner mig nu då? Typ som värsta hackern!

Ibland behövs inte mycket för att pigga upp mig *s*.

Jag har länkat vitt och brett, men vill på förhand be om ursäkt om jag missat någon. Kan väl säga att det snurrade lite i mitt penthouse.

Så tog jag mig friheter också, för jag länkade utan att fråga om lov. Om någon i min länksamling vill vara anonym (och då borde man inte blogga!) får ni hojta till!

Nu kan jag sova den oskyldiges sömn. Gissa vem som har sovmorgon imorgon?

15 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Duktigt!!!!

Batbut sa...

Tackar, jag är så stolt så stolt *S*

Anonym sa...

Redig tös!!

Batbut sa...

tack Rita, tackar tackar *s*

Ilva sa...

Till slut sa vaknade teknikern i dig till! BRAVA!!

Theron o familj sa...

Vad du är duktig! *klappar på huvudet*.

Lyckliga Grodan sa...

Så fint du har gjort... hoppas du sovit gott..

Gagga sa...

Jag är storligen imponerad! Det där klarade jag inte själv utan handgriplig hjälp. Smickrad över att få vara med i detta färgstarka gäng! Tack!

The Female Dinousaur sa...

Du är så duktig så du är värd extra lång sovmorgon!

Gagga sa...

Kolla min länklektion för den som vill göra länkar i sin text!

Cornelia sa...

Den "fräna?" damen tackar för länken

Bloggblad sa...

En får tacke för att bli omnämnd som klok - men vad tycker alla andra i gänget om att det förmodligen är dom som är det galna sällskapet....:)

Ilva sa...

O jag, som storasyster naturligtvis, tackar ocksa for fin position. Snart far jag fixa till min egen lanklista igen....

anna sa...

vad roligt du har skrivit om alla, det kanske man ska göra...eller....nej, det har jag inte fantasi till för att vara tillräckligt originell...*suck*

Batbut sa...

skönt att ni tog det positivt! Det var så det var menat. Och Anna, man behöver inte - det är bara jag som aldrig kan hålla tyst, vare sig muntligt eller skriftligt