lördag, augusti 13, 2005

Petitesser

Här gör de en svindyr Hollywoodrulle, lägger multum på kläder och attiraljer, hyr in värstingskådisarna och spräcker budgetar i raketfart.

Och så totalmissar de på att synka ljud och bild! Hur j*a irriterande är inte det? Till slut kan jag inte koncentrera mig på filmen, utan lägger allt fokus på att räkna ut hur lång eftersläpning det är.

Undrar om det kan ha med mitt kontrollbehov att göra?

Kan för övrigt informera att jag sitter på en av de små fläckar i Sverige som idag har haft sol! Och den har jag njutit av. Gjort absolut nada, och Luther höll sig borta. Antingen har den lille jäkeln dragit för gott eller så tog han en time out. Hur som så har jag iaf inte saknat honom!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Film missar är surt. Den löjligaste jag hittat var i filmen En offiser o gentleman, med snyggingen R Gere,,,han står vid en spegel o rakar sej,, men dom har "glömt" sätta dit spegelglaset,,,

Batbut sa...

Undrar om det var Ditt undermedvetna som var inne och spökade med Dig "ofFISER" eller har jag konstig fantasi?

Anonym sa...

Ja, ja, du fattar ju precis!

Lyckliga Grodan sa...

jag blir jätteirriterad när ljud och bild inte stämmer.. hela upplevelsen blir förändrad till det sämre..

Luther är för kännedom instängd i en jordkällare på okänd tid.. förmodligen utvisas han till hemlandet när straffet är avtjänat..