fredag, augusti 26, 2005

Nya tider, nya bloggar

istället för att terrorisera stackars esteter med mina egenhändiga alster på en annars så seriös och intellektuell blogg (så fint det låter *ler*), så lanserar jag nu hemkört för den som vill. M a o, ingen oskyldig behöver drabbas, alla besök sker på egen risk!


Hrhmph, undrar om det är lättare att få besök om man lägger ut adresssen...
http://hemkort.blogspot.com

(eller så går ni via profilen, för länka lektionen har jag ännu inte kommit till)


Kolla vad jag kan! Inte... trodde jag lyckades lägga inen länk. Glöm det!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Blanda hemkört med seriös, åsså en liten skvätt av intellekt,,,, jösses sikken blogg det blir!! Heja heja,,,

Batbut sa...

den är uppe nu, så de e ba å gå dit å kolle

Anonym sa...

VAR????????????????

Batbut sa...

sorry, kolla min profil så finns den där. Annars är det: http://hemkort.blogspot.com

Anonym sa...

Äntligen,,,, du det finns ingen profil på denna sidan att kolla på!

Anonym sa...

Va snyggt det var där,,, attans så duktig du är,,,,,glädjer mej att du har det på nätet så alla kan se,,,,,,marknadsför nu den sidan till hundra! (men där kunde jag inte lägga en kommentar)

Batbut sa...

testa nu, för jag har meckat lite *s*

Anonym sa...

Nu skall jag över till grannen, å smaka på nått godis,, vi hörs!