tisdag, augusti 16, 2005

Men hallå!

Jag håller på att bli avbloggaliserad!

En konspiration förmodligen av stora och små troll, de vill ha mamma trollet tillbaka! Så nu hittar de på en massa roliga, mysiga aktiviteter i kombination med att de tömmer min hjärna på kreativa & kloka tankar.

Förmodligen har de konstruerat någon manick de använder på mig när jag sover, suger ut allt vett och förstånd så jag vaknar tom på kloka terorier att delge er. Avprogrammering säger jag bara!

Ha! Jag har genomskådat dem, vänta bara. Batbut kommer snart igen, klokare och smartare än någonsin (som om det skulle vara så svårt, ha ha).

Inatt sover jag med hjälm och öronen inplastade med silvertejp, då lär hjärnan vara intakt när jag vaknar! Smart eller hur?

8 kommentarer:

The Female Dinousaur sa...

Testa folie, som Mel Gibson i "Signs". Inte bara effektivt; snyggt också!

Theron o familj sa...

Håller med Biggis. Ha,ha..

Allvarligt talat, känner igen problematiken. Fast hos mig lockas det inte med mysiga aktiviteter direkt..

Maken hotade igår kväll nämligen med att lyfta (?!) bort mig från datorn om jag inte frivilligt flyttade på mig.. He,he. Bloggaholic? Me?

maruschka sa...

Usch, inget kul med spam, kan vi skrämma bort dem på något sätt?...
Ja du Batbut, vi får nog vara glada så länge de stora och små trollen VILL umgås med oss, den dag ingen bryr sig är nog värre...*ler*

Vi på Kantarellen sa...

Jag behöver ingen tejp. jag bloggar på som vanligt.... 12-14 timmar om dagen. =)

Lyckliga Grodan sa...

jag tror familjen på nåt sätt är nöjda med att jag sitter vid datorn?!? jag lagar ingen äcklig mat till de längre... och jag är för det mesta rätt tyst också... Menar ni att ni får klagomål?
;-D

Gagga sa...

Fan, är det våra gubbar, eller våra chefer som skickar spamskiten på oss! Bosse påstår att jag gjorde minst en arbetsdag vid datorn hela semestern.Vad han inte vet är att jag gjort åtskillig tid vid datorn på arbetstid även de tre dar jag hittills varit på jobbet.

Anonym sa...

Meddela oss genast om hjälm/tejp hjälpte eller???????????

Batbut sa...

Gagga - tror det är gubbsen! Vi är utsatta för en konspiration.
Grodan - en annan lagar god mat *s*, och så har vi inte varit gifta såååå länge som ni *asg*
Biggis - skulle gått på folien, hade varit bättre!
Jenny - gör som Biggis sa, folie!
Mamma Mu & Sandra - kolla Gaggas teori! Den stämmer nog!
Maruschka - huvva, kommer den dagen verkligen? Hope not!
Mamse - du har ju fostrat Dina troll till flygfärdighet så nu kan Du busa runt fritt fram. Stephen skickar Du ut med kubben och så är fältet fritt *s*