måndag, augusti 29, 2005

Utmaning igen

Nämn 5 saker du är bra på, och 5 bra sidor i din personlighet, tycker tanten att jag ska nämna så här kommer det;

Jag är en jäkel på:

Barn de gillar mig, förmodigen för att jag är lika lekfull som dem
Skriva tycker jag själv iaf, men ev kommentarer mottages tacksamt
Dansa all night long! Svettigt värre
Matlagning snabbt, billigt och gott!
Organisation strukturfascist i 180

Bra sidor i min mångfacetterade personlighet är:

Vänfast har alltid tid för en vän
Lojal håller det jag lovar, och finns där när det behövs
Fantasifull leva med mig är som att åka berg och dalbana, det går undan

Empatisk ibland nästan i överkant
Prestigelös behöver inte hävda mig, och skäms inte för min okunskap

5 kommentarer:

Batbut sa...

vi kanske är klonade *s*

Anonym sa...

Ja, skriva det kan du verkligen.

Batbut sa...

Tack Monica! Thank you! Det värmde

Anonym sa...

En jäkel på,,,,där glömde du ju ditt hantverk,, för DET tycker jag du är en jäkel på,,,också!

Batbut sa...

rita, jag försökte vara blygsam *s*