måndag, augusti 29, 2005

Barn!

Ibland testar de ens tålamod till det yttersta....

10 kommentarer:

Ilva sa...

morrr, jag haller pa att ga i spinn har, NAR KOMMER DA ANTELIGEN DEN 15 SEPTEMBER???????

Batbut sa...

que? Nu fattar jag nada? Är jag korkad eller har jag missat ngt?

Ilva sa...

barn sa klart! Talamodet! Har borjar skolorna den 15.....

Batbut sa...

sorry, jag är dum *s*

Lyckliga Grodan sa...

skojar du.. jag hallucinerar om en tid utan ansvar för minderåriga.. jag har trott att jag var ensam om det.. men här i bloggvärlden har jag förstått bättre...

Ilva sa...

grodan-har kallar de mig la mamma snaturata, dvs den onaturliga mamman bara for att jag tycker att livet ar lite mer an att beundra mina barn...

Theron o familj sa...

Ilva! Har du ungarna hemma ännu?! Stackars dig!

Batbut! Vad har dina ungar gjort?

Batbut sa...

just nu, ingenting. Men i helgen var det full fart. Tyckte bilden var lite rolig *s*

Sallin sa...

Klart godkänd bild, tack för den. Jag ska genast skicka den till dirigenten i stadens Domkyrkokör, lär väl få kommentarer om den på körövningen men det kan det vara värt :)

Batbut sa...

Tycker jag! Kör på, det kan behöva komma in lite mer humor i vissa kyrkor *s*