söndag, augusti 14, 2005

Rapport

Trots många kloka teorier om gårdagens mystifika läten så har jag ännu inte kommit på sanningen. Jag lär få sväva i ovisshet.

Tyvärr svävade inte Holmen idag, synd för jag gillar honom rejält. Han förtjänar ta guld. Iofs kan man som kvinna nu sträcka lite extra på sig, för det var ju brudarna som fixade till ett bra friidrotts VM.

Annars har jag brutit mot ett av buden (tror jag), för inte ska man väl jobba på en söndag?

Och avslutar kvällen med att kolla ännu en DVD där ljud och bild är osynkade! Grymt sa grisen när han fick se en naken häst! Jobbigt att vara en sån där pettimeter som jag är, en miss i en film så sitter jag och älter resten av rullen. Stortrollet hatar att kolla film med mig. Konstig kille! *s*

En totalt fantasilös blogg utan stuns, men har man lovat så har man lovat. Kanske vässar gaddarna till imorgon, nu hägrar en date med Mr Blund, John Blund

5 kommentarer:

Anonym sa...

*skrattar* Det gläder mej att du håller vad du lovat,,,en blogg idag blev det ju,, å den har jag väntat på! Krama kudden,,försiktigt!

Lyckliga Grodan sa...

är du också nykter...

Theron o familj sa...

Du måste skriva minst 1 ggn om dan så vi vet att du inte försvunnit igen!

Vi på Kantarellen sa...

Hallååå.... nu jag alla vi alla ut Mamelad i skogen och hon får inte komma tillbaka förrän mannen får skrika TJIPP TJIPP så mycket han vill.

Theron o familj sa...

Borta igen?! Kom tillbaaakaaa!! NU!