måndag, augusti 01, 2005

Oups!

Råkade pinga nyligen en gång för mycket. Vill inte lura eventuella läsare så det gäller att raskt få ur sig någon klokt, dråpligt eller tankvärt. Känn ingen press här inte, gulp!

Hur som helst, imorgon har jag det tveksamma nöjet att angöra Gröna Lund med Mellantrollet och hennes 5 åriga väninna. En sak som jag definitivt vet är neggo med att vara en s k mogen mamma är:

- jag kräks av sockervadd
- svimmar när jag åker karusell
- får panik i Vikinga Båten
- de söta pojkarna som sköter maskinerna tilltalar en med mormor
- somnar på båten hem

Vilken morgondag jag har att se fram emot *s*

6 kommentarer:

The Female Dinousaur sa...

Ha en skön dag på Grönan. Du kan ju alltid moona, om det blir tråkigt.

Batbut sa...

Löser Du ut mig från häktet sedan? Snacka om rubriker... "Tvåbarnsmamma blottade sig bland barn på Grönan"

Ilva sa...

Ah, gnall inte-det ar ju kul att aka alla sadana dar apparater. Dessutom far du ju en gratis 'nara doden'upplevelse! O sa kan du fa kanna dig som Hemingway! Han utmanade ju standigt doden pa fritiden!

Batbut sa...

ha! som om det skulle få mig att känna mig bättre...*S*

Ilva sa...

surpuppa!

Batbut sa...

hemma och jag överlevde! Jippie! Ilva *lipar* kan Du vara själv! hihi