onsdag, augusti 03, 2005

Aj aj aj

Det är synd om mig. Totalt infernaliskt jättemest synd om mig i hela världen. Känner mig i stil med Karlsson på Taket. Ligger här och kvider, ojar mig och fräser åt stortrollet med jämna mellanrum.

Vad fattas mig då? Mein huvfud haber ont. Mycket mycket mest ont i hela världen.

Vet inte riktigt varför men orsakerna kan vara flera:

  1. Väderomslag på gång, och vid min aktningsvärda ålder är kroppen känslig för sådant
  2. Huvudet mitt fick en total genomkörare på Grönan igår. Helspänd av att ha koll på allt och alla. En diet bestående av cola och sockervadd kanske inte är så bra
  3. Bör kanske fundera på att sova på nätterna istället för att sluka engelska deckare. Tror att kroppen kräver mer än 4 timmars sömn per natt
  4. Min intelligens håller på att torka ut och hjärnan skrumpnar ihop
  5. Alla beröm jag fått har stigit mig åt huvudet och jag har blivit uppblåst
  6. Träningsvärk! Sedan jag började blogga har jag börjat använda huvudet så det kan vara ovanan

Eller så är det helt enkelt en vanlig j*a huvudvärk!

11 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Helt klart berömmet.... jag vet PRECIS hur du har det. =D

Lyckliga Grodan sa...

sånt pjåsk. Kliv upp och damma av dej ynket. En fladdermus tål lite hårda tag. (fniss fniss)

Ilva sa...

At lite ål vettja!

Batbut sa...

Mamse, tur att ngn förstår mig!
Grodan, Du S K A tycka synd om mig, pilutta Dig *lipar*
Ilva, jag kräks

Bloggblad sa...

Drick ett glas vatten! Det är min standardmedicin mot allt.

Mina barn påstår att jag som medicin mot tristess när de var små, sa: läs en bok. Och nu får jag ofta tillbaka det ihopblandat: Drick ett glas vatten och läs en bok... (är nog ganska bra egentligen)

Har jag missat nåt? Vem - för vad - har du fått beröm???

Batbut sa...

Bloggis, Du är en hård och kall kvinna. Må stavarna leda Dig in på rätt stig, d v s att vara snäll och ömkandes med en stackars liten fladdermus *s*

Theron o familj sa...

Ingen kan få för mycket beröm! Jag är säker på att det är "grönan" som är boven i dramat. *tänker: undrar om jag får ett nytt kapitel snart?*

Theron o familj sa...

Bloggblad! Har du inte läst "tjejsnack"??!!!

The Female Dinousaur sa...

Du, jag tror att du i hemlighet att spelat luftgitarr och headbangat lite för mycket! Sånt kan ge en galen huvudvärk.

Batbut sa...

nytt kapitel finnes Mamma Mu, tyvärr kort pga huvudvärken. Men imorgon är en ny dag...kommer mera!
KäraKo, jag tror Du är min största fan. Tackar!
Biggis, om det vore så väl... tänkte haka fast foten i Din nosring för att hålla balansen

Lyckliga Grodan sa...

okej lite synd är det om dig. Jag tar en sympatitreo, obs jag löser den i vatten först.