söndag, augusti 07, 2005

Going for gold!

Carro fixade det! Och då blir man superpatriot. Lite så att jag känner mig som en hycklare, för jag tycker att klyftan är kanon som idrottskvinna men jag är lite konfunderad över präktigheten.

Nu siktar jag också på rekord - 1.000 är min drömgräns! När jag ( = Ilva) fixade räknaren efter några veckors blockande hade jag en förhoppning om några hundra läsare. Nu vet jag iofs om alla besökare verkligen läser, irländaren som tittade förbi försökte uppenbarligen men gick bet!

Har även aspirerat på en annan titel idag, bitch of the day! Är supergrinig totalt utan anledning. Har fortfarande 2 veckors semester kvar, inga kvinnlig hormoner (eller manliga heller för den delen) som spökar. Är bara allmänt otrevlig och grinig.

Funderar seriöst på att gå ut och sätta mig i skogen för att se om det går över, för i möblerade rum bör jag inte vara. Har tillfredsställt alla mina laster (vilka är en väl förborgad hemlighet) så någon abstinens kan det heller inte vara. Är väl bara att acceptera att idag är jag ett surt jävla troll!

7 kommentarer:

Lyckliga Grodan sa...

även små sura jävla troll har sin plats i eko-systemet det är jag helt säker på..

Anonym sa...

Nämen dudelidu,, nu känner jag inte igen dej,,,må det vara oroligt för arbetsbytet? Lugnt, vi stöttar dej alla,,,

Bloggblad sa...

Man får ha såna sura dagar. Kan det bero på att vissa av oss är tipsade på bloggportalen.... *gör en jäkligt överlägsen min...*

Jag har såna sura dagar stup i kvarten. Tänk så trist livet vore om man bara seglade på sin räkmacka hela tiden... eller dansade på rosor och drack champagne... eller - förresten -det låter riktigt trevligt...

Lyckliga Grodan sa...

det är trevlig- jag lovar..

Batbut sa...

Rita och Grodan, tack för ert stöd. Bloggis är en bitsk liten jäkel ibland *s*, hoppa Du upp och sätt Dig på Din stav så blir Du snäll *s*. Okej då, kanske lite avis är jag väl *snyft* Ingen tycker om mig... jo, Grodan och Rita förståss. Skönt med lite tröst i eländet *snörvlar och frustar*

Vi på Kantarellen sa...

Joo då!! Jag gillar dig!!

Jag har också sånna dagar. Då förbereder jag Stephan om det. Då håller han sig undan, tills det går över. Bäst så, annars "får han sina fiskar varma" (utan anledning)

Batbut sa...

Tackar Mamse och Jenny, skönt av vara lite BB ibland (bitch babe) fast ska då helst hålla mig undan ute i skogen