onsdag, augusti 31, 2005

Update från Mrs Sting

Med tanke på gårdagens bravader och snälla ord om tillfrisknande kan jag meddela följande:

1. Jag mår bra, men lite bakfull efter en megados cortison. Bakfull utan att ha dansat och svept GT är iofs lite tragiskt
2. Jag ser så normal ut jag kan, min vänstra hamsterkind har återgått till urpsrungligt skick
3. Kvarstående men är en otrolig värk i kindbenet, där den lilla gadden fortfarande sitter kvar som ett bevis för mina utsvävningar. Känns som jag gått boxats mot Tyson. Kan väl säga att han vann på Knock Out!

Men hur galet är det inte? Getingsäsongen är slut och jag lyckas få in en geting i munnen! Så typiskt mig, nästan så att det får vara med på min DO NOT lista. Har förresten en annan sak att stoppa där:

Slå inte kullorbyttor på en gräsmatta med högt gräs, finns väldigt ofta vassa stora stenar gömda i skiten! Ännu en emperisk upplevelse av den oförbätterliga Batbut.
Törs inte ta fler för då lär någon spärra in mig.

Kan ingen hjälpa mig att bli vuxen snart? Göra vuxna saker?

9 kommentarer:

Lyckliga Grodan sa...

nä, för det vill du inte.. alltså bara göra "vuxna saker". du skulle torka in som ett sviskon..
så det så :-D

Batbut sa...

okej då..*s*. Fast lite mindre olycksbenägen kanske inte vore så dumt!

Anonym sa...

Host o harkling,, men vad är vuxna saker???

Batbut sa...

jag vet inte, kanske det som är fel. Men Du vet, ge fan i att slå sig för jämnan, låta bli att småklanta mig med att tömma vattensäng med dammsugare och sådana saker. Eller så kanske det inte är vuxen jag ska bli, jag ska ge fan i att ha så bråttom!

Vi på Kantarellen sa...

Hur gör man vuxna saker?/En okunnig

Vi på Kantarellen sa...

Det där du skriver om här ovanför, har ju inget att göra med att bli vuxen. Du är bara jäkligt klantig. =)

Cornelia sa...

Vuxna saker är tråkiga saker - strunta i det!

Lyckliga Grodan sa...

vissa är väl bara födda klantiga.. och de ska ha nåt att göra på akutmottagningar också..;-D
kan det ha nåt att göra med att du gör så där en tusen saker samtidigt???

Batbut sa...

Tror att grodan är lite på det... jag ska inte bli vuxen, jag ska bli långsam! Och itne göra massor på en gång..