fredag, augusti 12, 2005

Komplott?

Efter en dag av total avhållsamhet (iaf på eftermiddagen) unnar jag mig en liten tur bland mina bloggisar. Blygsam som jag är tar jag en snabb titt på min egen, för att se om jag fått några besökare & glada hejarop.

Totalt blankt! Knallvit skärm utan minsta lilla fluglort på. Que? Strax före lunch var läget normalt, och allt så ut som vanligt.

Vad har hänt? Någon som ogillar mina bloggar och raderat mig? Eller en rival (vart nu denna skulle komma ifrån)? Eller fick helt enkelt blogger nog av alla mina inlägg och bestämde sig för låta mig sväva i ovisshet ett tag? Eller kan ett sådant tekniskt geni som jag lyckats trycka på någon "inte bra" knapp?

Hur som, tog till all min visdom och frågade mitt tekniska orakel - voila! I'm back!

PS: tror vi är lite mediafokuserade i min familj, jag här och far min i en av tidningarna *s*. Vi får nog våra 15 minuters fame som Andy Warhol utlovade

7 kommentarer:

Theron o familj sa...

Batbut! Oteknisk som jag är så har jag tyvärr inget svar på varför du försvann.
Men jag är jäkla glad att du lyckades lösa det.
Nu kan jag sova lugnt i natt. Gonatt!

Batbut sa...

Gillar när människor saknar mig. Speciellt sådana jag gillar *s*. BTW gillade Du dagens extra långa kapitel?

Theron o familj sa...

Svarade på min blogg att jag missat det kapitlet, men jag trodde du menade ett helt nytt.

Ja du kan ju kila dit och kolla vad jag tyckte *ler finurligt*..


Nä jag ska berätta: jag skrev bra, bra och bra. För det var det! Väldigt bra!!

Anonym sa...

Gött,,, nu är ordningen återställd!

Batbut sa...

Mamma mu; tycker Du det börjar bli dags att runda av "boken" nu? Enl statistiken har jag iaf ca 100 läsare om dagen med snitt på 3 sidor per besök. Lite kul!

Rita, thank you!

Bloggblad sa...

Såna där vita blanka sidor kommer upp i mitt huvud ibland. Kan det vara samma fenomen?

Theron o familj sa...

batbut! runda inte av boken riktigt ännu va? För vad ska jag då läsa? Om du nu inte tänkt skriva ngt nytt?