torsdag, augusti 11, 2005

No way José!

http://www.tk421.net/character/leia.html

Länken är till en personlighetstest. Jag blev Prinsessan Leia, och behöver bli räddad. Av vem och från vad framgår dock inte. Troligen från mig själv, räddad alltså. Och om en yngre Harisson Ford känner sig förpliktigad att komma förbi och rädda mig, så lär jag inte protestera.

Observera att vi har inte direkt samma smak vad gäller kläder och hårmode, jag och lilla Leia. Jag ser lite mer afghanliknande ut i frisyren, hängandes och slängandes vind för våg. Lite mer bekväma kläder à la trash är mer mitt stuk.

Tror nog jag ska göra testen igen, vill hellre vara Modesty Blaise!

4 kommentarer:

Theron o familj sa...

Det där testet verkar intressant. Har tyvärr inte tid att göra det nu, har besök och smet iväg till datorn en sekund. *springer tillbaka*

Ps. Kommer det ngt nytt kapitel? Ds.

Vi på Kantarellen sa...

Jag är Kosh... är det bra eller dåligt?

Lyckliga Grodan sa...

jag blev någon konstig startrek snubbbe jag aldrig hört talas om än mindre sett.. fast han har ju trikåer på sig.. om det nu ska vara nån förmildrande omständighet
jag är besviken.. jag vill vara mystisk och kraftfull som galadriel

Batbut sa...

Vem är Kosh? Och Grodan, då syns vi iaf - i rymden! Star Trek versus Stjärnornas Krig. Men jag vill iaf vara Modesty *stampar med foten* och tokhångla med Garvin