söndag, augusti 07, 2005

Tveksam

Gårdagens idé om en ny karriär känns inte fullt lika klockren efter en natts sömn. Seriöst, hur många skulle pröjsa för att se ett par aladåber skutta omkring i en hip hop version av Für Elise?

Njet, jag får nog tänka om. Kanske jag egentligen trivs med mitt jobb, det är bara att latmasken fått ett visst övertag över sommaren. Kan så vara.

Nu ska jag ut till spenaten igen och försöka hitta det där lugnet jag sprang förbi en nanosekund eller två i förra veckan. Det kan i sin tur innebära att jag även försöka motarbeta min maniska bloggomani!

M a o, eventuellt gör jag en Mona eller så gör jag det inte.

18 kommentarer:

Bloggblad sa...

Synd, jag som låg och försökte rocka loss i fantasin i natt...

Om mitt karriärförsök kan du läsa hos mig idag.

Vi på Kantarellen sa...

Jag tror ändå på en framtid med detta. Pervon hittar man överallt. =)

Anonym sa...

Åh, jag har ju redan plockat fram mina fångvaktarkläder med tillbehör! Ja, ja, vi får väl hoppas du sansar dej,,*smile*

Lyckliga Grodan sa...

battis, banga inte ur nu.. jag har hittat en turnébuss åt oss i grannbyn. vi får den billigt mot ett gratisuppträdande... jag sa att vi var urbra!!

Theron o familj sa...

Det är tydligt att man missat något, hrmpp..

The Female Dinousaur sa...

Men hallå; Ett framträdande i Bingolotto var ju redan bokat...

Vi på Kantarellen sa...

Jaa....och jag har fixat att vi får vara med på "Allsång på Skansen"

Batbut sa...

okej då, och kossan lilla - Du är med! Läs ikapp får Du se

Theron o familj sa...

Nu fattar jag inte riktigt?

Batbut sa...

de dansande aladåberna, Du skulle ju med ju!

Theron o familj sa...

Ok! Var börjar vi? Skansen eller ?
Kan tänka mig att rycka loss lite krukväxter som en annan svensk stjärna. Eller blir det för mycket?

Batbut sa...

Sorry min kära ko, såg just att jag tog Dig för given och inte skrev ut Ditt namn. Men ingen turné kommer företas utan vår alldeles egen kossa som maskot! Ber ödmjukast om ursäkt för missen, kommer kräla i stoftet till dess att Du förlåter mig *står på knä och ber*

Batbut sa...

Kära ko, allt Du gör i det gröna klär Dig så länge Du ger fasiken i golfbanan *S*

Theron o familj sa...

Ha, ha. Du är förlåten!!

Lyckliga Grodan sa...

jag dansar inte på någon golfbana.. dansbana kanske..

Bloggblad sa...

Och jag har nära till Ragnar Dahlberg, jag fixar till ett framträdande i Go'kväll... Får jag ha nätstrumpor? Jag gör mig så bra som kassler...

Batbut sa...

absolut, kassler och laxaladåb måste bli en hit! Sen slaktar vi kossan och festar loss (ta det inte bokstavligt mamma mu, det är med ömhet jag säger så *s*)

Lyckliga Grodan sa...

jag förstod att du skulle bli med till sist battis...