torsdag, augusti 04, 2005

Disciplin anbefalles!

Har insett att mina "Do Not" listor väcker dåliga sidor hos mig själv. Får liksom ett slaviskt behov av att göra fel, för då kan jag fylla på listan och eventuellt avhålla någon stackars sate från att göra samma misstag. Nej, från och med nu (tror jag iaf) ska det bli ordning på torpet!

Min TO DO list är följande:

  • Gå och lägga mig före midnatt någon gång i veckan. Ska testa och vakna pigg någon gång
  • Dra ned på bloggandet till max 2 / dag (ska nog vara lite flexibelt det där). Annars lär Stortrollet skaffa sig en virituell älskarinna. Han påstår sig sakna trollmor
  • Börja träna! Vägrar se ut som en laxaladåb med presentsnöre på nästa sommar
  • Arbeta lika mycket alla dagar istället för att tokjobba i slutet av perioden. Minskar risken för hjärtsnörp något oerhört.
  • Börja dricka vatten ibland istället för min livsdrog Coca Cola. Har hört att det kan ha en viss påverkan på både hull och hullingar
  • Säga ifrån - spotta upp mitt civilkurage och bli en bitch när så krävs
  • Piffa till min laxaladåb i väntan på att träningen ger resultat. Nej, inte piercing men kanske titta i garderoben lite noggrannare.
  • Testa make up, once in a while. Vem vet, kanske även jag kan se pigg ut?
  • Ge fan i vad grannen tycker och sjunga! Högt och falskt, för jag gillar det.

Yes! Klarar gränsen, 19minuter till midnatt (fast å andra sidan spräcker jag blogg budgeten i 180)

1 kommentar:

Cornelia sa...

Till stora delar lik min lista, utom möjligen Coca-colan och falsksången.