fredag, augusti 26, 2005

Dansa med vargar



Har jag inte gjort, däremot är jag en djävul på små grodorna. Det är dock inte det som praktiseras här ovan. Nej då, det är en mycket ansträngande och seriös kombination av dans och tillbedjan till de högre makterna. Det tog fasiken halva dagen att dressa upp mig i stassen, om ni nu tycker jag ser lite stiff ut.

Vår allas kära Gagga (saknar ni länken, oj då så konsigt *s*) framförde ett stilla önskemål på mig dansandes. Vem är väl jag att neka en sådan modest önskan?

Så är här den! Batbut dansar för välgång och lycka, sol i våra liv och allmänt välmående. Håll tillgodo!

3 kommentarer:

Gagga sa...

Tack kära Batbut! Det var precis denna syn o glädje jag behövde!
Känner att det börjar vicka lite lätt i mina svullna tår....

Ilva sa...

Men var ar vingarna, ar de hopvikbara??

Lyckliga Grodan sa...

lite väl påklädd tycker jag ... inte alls i aladåbstil...